Blokada kosztowności za pomocą Belataceptu w transplantacji nerek ad 8

Zmierzona szybkość filtracji kłębuszkowej w ciągu jednego roku była większa o około 9 do 13 ml na minutę wśród biorców belataceptu niż u biorców cyklosporyny. Ponieważ wskaźnik przesączania kłębuszkowego ogólnie zmniejsza się o około 3 ml na minutę na 1,73 m2 na rok u biorców przeszczepów, różnice te, jeśli utrzymają się, mogą spowodować poprawę przeżywalności alloprzeszczepów o trzy do czterech lat.24 Podkreślając potencjalną korzyść terapii nie-nefrotoksycznej , stwierdziliśmy różnice w wyliczonej wartości filtracji kłębuszkowej sprzyjającej belataceptowi u pacjentów z przewlekłą neuropatią przeszczepu. Zmierzone poziomy cholesterolu i ciśnienia krwi były podobne lub nieco niższe w grupach belataceptowych niż w grupie cyklosporyny, pomimo większego stosowania terapii obniżającej stężenie lipidów i obniżającej ciśnienie u pacjentów otrzymujących cyklosporynę. Długotrwała immunosupresja zwiększa ryzyko infekcji i raka. Znaleźliśmy podobny odsetek zakażeń wśród grup. Podobnie częstość występowania raka była podobna, występowała u 2 spośród 145 pacjentów w grupach belataceptów podczas leczenia (1 procent) i 4 z 145 w sumie (3 procent) i 2 z 71 pacjentów w grupie z cyklosporyną (3 procent). Częstość występowania raka u pacjentów otrzymujących belatacept była zgodna z szacowaną częstością 3,3% w przypadku nowotworów niedodawkowych w ciągu jednego roku w populacji osób transpłciowych.25 Raki zdawały się występować w grupach belataceptów w sposób zależny od dawki, jak to wcześniej zgłaszano w przypadku cyklosporyny. W 2007 r. wystąpiły trzy przypadki limfoproliferacji po przeszczepie, dobrze znane powikłania po transplantacji narządów, z częstością występowania od 0,3 do 1,4% w rejestrach i dużych seriach klinicznych27, 28 i do 2,9% w dużych, wieloośrodkowych badaniach klinicznych. zatwierdzonych schematów immunosupresyjnych. 29 Wszystkie przypadki pooperacyjnego zaburzenia limfoproliferacyjnego były związane albo z pierwotnym zakażeniem Epsteina-Barr, albo z leczeniem muromonabem-CD3, z których oba są znanymi czynnikami ryzyka dla tego zaburzenia. 30.31 Dwa przypadki wystąpiły po odstawienie belataceptu; nie jest możliwe ustalenie, czy przypadki te odzwierciedlają odległe skutki belataceptu, działanie środków immunosupresyjnych, które go zastąpiły, czy połączenie tych dwóch. Występowanie zaburzeń limfoproliferacyjnych po transplantacji u pacjentów otrzymujących intensywny, ale nie mniej intensywny schemat belataceptu jest również zgodny z doświadczeniem w innych badaniach immunosupresyjnych fazy 2. 32, w których zaburzenie limfoproliferacyjne po transplantacji było związane z poziomami immunosupresji33 Przeprowadzane jest długoterminowe, otwarte rozszerzenie naszej próby, a pacjenci byli leczeni belataceptem przez okres do czterech lat, a do tej pory nie odnotowano żadnych dodatkowych przypadków pooperacyjnego zaburzenia limfoproliferacyjnego.
Subkliniczne odrzucenie występowało częściej u pacjentów otrzymujących mniej intensywny schemat leczenia belataceptem niż u pacjentów otrzymujących intensywną terapię belataceptem lub cyklosporynę. Wnioski z piśmiennictwa dotyczące klinicznego znaczenia subklinicznego odrzucenia są niejednoznaczne.34 W naszym badaniu subkliniczne odrzucenie nie wydaje się mieć niekorzystnego wpływu na przeżycie przeszczepu, czynność nerek ani ryzyko przewlekłej neuropatii aloprzeszczepowej w grupie otrzymującej mniejszą dawkę. intensywna terapia.
Różnice, jakie stwierdziliśmy między belataceptem a terapią cyklosporyną, należy uznać za sugestywne, a nie ostateczne
[patrz też: aloe vera forever, pta zabieg, medycyna wikipedia ]
[patrz też: kreatynina badanie cena, spitaderm karta charakterystyki, gabinet rehabilitacji kraków ]